juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Skriv o hitta mig här

Hej på er en till ganska bra dag!
Varit bra i skolan med vännerna och spanskan slutade ganska bra snackade med två killar jag sitter med och aa det var la kul:)
Jag kom hem för någon timme sedan så japp! Imorn som ni vet blir det stallet om jag inte är ännu förkyldare eller hue man nu säger hahaha:P

Iallafall tycker jag att du eller NI ska skriva och hitta mig här på bloggen så glad när ni kommenterar kan inte beskriva med ord!
Kik:JuLiA9007
Snapchat: juliaandjustin
Instagram: jojo_harry_l
Skype:JuliaTheBieberGirl 

Om ni skriver till mig blir jag väldigt glad och ni får gärna skriva hur ni hittade mig så att jag inte blir as kaxig hahaha nej men skulle bli jätte glad iaf!

Slänger in bild/bilder också vi får se hur det blir dååå:)))
Julia tar selfie....



Lite uttråkad får man va eller?:P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: