juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Tillbaka igen..

Sitter på typ so eller svenska OOO jag glömde blogga igår:OO 
Får skicka upp det inlägget idag istället :)) 
Men jag O pau o våran andra lilla grupp medlem är klara med vårat arbete sååå vi fick gö vad vi ville:))
 
Sååå jag kör på engelska arbetet för att jag måste verkligen börja skriva på de och de är nu!
Men jag hör av mig senare hej då mina fiskmåsar:)))  
 
 Tar vi en gullig bild på min lilla sammy när vi ändå håller på liiiksom :) :3
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: