juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

skolans dator här då

Ja men hej på er mina små läsare.
Sitter på Engelskan vi ska typ skriva om ett land där dom snackar engelska och en resa dit och jag har... FLORIDA.
Hahha tog det venne varför men hittade inget annat kul...kunde ju tagit Kanada men japp jag tog något annat kul land.
Vi slutar kvart över 2 så ska jag och Lisa då till stallet och hoppas Hanna kommer:)))
www.masken.blogg.se om ni ville veta:)))'
 
Imorn blir det chilla eller asså jag vet inte  vad jag ska göra faktiskt haha:PP 
Men nu ska jag vara riktigt underbar och jobba på engelskan men vill såklart skriva för er men aja ni får stå ut och få inlägg när jag har slutat :))) 
Hörs vi sen? HOPPAS DEEEEEET :D xD'
 Lisa hade nån bild på vad han nu heter haha ORKAR INTE SKRIVA HANS NAMN HAHAHAHHAHHA ( så kul var det kanske inte men jag är lite halv POOOOM)...
Hörs sen mina små maskar fiskmås maskar!
 
Pualina valmåååås tittar nellies blogg:)))) SÅÅÅ nu vet ni det hörs hörs :))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: