juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Slutar om ett år.....

SLUTAR NÄR JAG KÄNNER FÖRE! Nej men vi slutar typ om en kvarrrrrt eller ska vi lägga in lite spanska så slutar vi någon gång cuarto ellrt något.   Men nu sitter jag på engelskan va hemme med Lisa och två killkompisar hos en av dem förut (SCARY) meeen meen ...
DÅÅ taggar vi stallet med Lisa och Hanna masken.blogg.se sen dååårå :)) puuss på er mina blåsfiskar lyssna extra mycket på justin bieber nu så får ni inte magproblem och dör!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sonny
skriven :

Kolla gärna min blogg www.sonnya.blogg.se

Svar: Japp de ska jag verkligen göra:)!
Julia