juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Sitter ner

Bara tar det lugnt!
Så bra dag ändå köpte ett par skor,ögonskugga,eyeliner elr hure stavas,två saker t min mobil:)
Venne om jag köpte mer haha!
Men iaf imorn blir det skola börjar dagen med teknik sen hemkunskap usch haha:P
Efter skolan blir det då först fiol ich sen stallet:)
Ska bli gött vi ska nog ha dressyr tror jag :) vill ha hoppning o nån tuff häst haha typ sammy eller carnit!
Nej men hoppas på en bra häst!
Nu ska jag äta och snapa och allt så vi hörs senaste imorn:))



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Tänkte på en sak . Du vill bli en bra bloggare , har bara ett tips att börja stava rätt och inte ha förkortningar som exempel T istället för till
No hate

Svar: Eh? Jaa det vill jag och jag är inte bäst på att stava så det tycker jag inte folk behöver lägga sig i men tack så mycket ska tänka på det:)
Julia