juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Hej alla:)

http://juliaaxelsson.horseworld.se/2014/01/19/bloggtavling/#comment-168

Julia har en tävling på sin blogg där man kan vinna ett kort med 300kr på caseapp.
För er som inte vet vad caseapp är så är det en sida där man kan designa egna skal till iphone,samsung och så.
Inte bara skal utan skinn.
Jag har själv velat göra ett skal där ett tag och skulle verkligen vilja vinna!
Titta in på hennes blogg och var med och tävla. Du kan göra ett skal på tillexempel dig och dina kompisar, din favorit häst eller bara något band du gillar , du och din pojkvän ... Aa precis vad du vill.
Så var med i hennes tävling :)

Slänger in en bild på busan:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: