juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Håll ut!

Hejsan :) jag kan säga att jag tar åt mig av era kommentarer och försöker göra det ni vill för att bli en bättre bloggare :)!
Men iallafall så har jag helt glömt eller ja glömt har jag inte men jag har inte haft något att skriva om men om typ en halvtimme eller så kommer ett inlägg ett inlägg om mig och min utveckling på något år ... Visste inte vad jag skulle skriva om men jag tror iallafall det blir det inlägget eller bara någo annat:)

Har ni haft det bra? Det har iallafall jag! Min kompis var fett modig i skolan idag beundrar dig för det vännen<3 älskar dig lisa<3

Börjar närma sig gbg horse show eller???????
Ska bli fett kul!! Verkligen men inlägg kommer snart :))6 hörs sen eller imorn:))))


Busaan:))))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: