juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Engelska igen

Hej gud dålig bloggning här ...
Det kommer en blogg tänkte jag skriva nej men det kommer ett blogginlägg från datorn när jag kommer hem.
Slutar om tyå två tre timmar :OOO ORKAR INTE!
Min dator typ dog i söndags när jag skulle blogga så då blev det inget inlägg. Men ska skriva om min lilla ridning oså sen:)) 
 
Just nu måååste jag verkligen börja med mitt engelska arbete som jag inte börjat med. 
Haha sökte på resor till florida förut så två barn på två år ( paulina,almaE) och två vuxna jag o lisa då och -vi tog då en resa för 1869 kr eller något sånt.
 
mEEEEN iaf hahha :PP eh nu vet jag inte vad jag ska skriva så vi hörs typ senare istället puss på er höööörs :)))
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: