juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Hur mår ni då?

Hejsan på er!
Idag var det ju då shoppa med mormor som stod på listan AVKLARAT.
Jag köpte tre tröjor som tillsammans kosta nästan 600 kr :))) 
Dom var underbart fina tyckr jag iallafall och bildr på dem har jag på mobilen så de kommer upp imorgon.
 
Jag har oxå snapat med min underbara kusin från norge idag. Asså har inte snackat med henne på sjukt länge och längtar faktiskt till att jag nån gång får träffa henne igen:P
Vad har ni gjort idag? Något kul? 
Dagen har iallafall vart toppen (inget tänk på någon kille elr någon skola = rätt skönt).
 
Haha vet ni en kul sak? Jag klagar ofta på att jag e singel och att jag hatar att vara singel men ska jag va helt seriös så är det rätt skönt att inte ha nån mer att tänka på och att inte ha sånna där j*vligt typiska pojkvän flickvän bråk. 
Och jag är glad för mina vänner så, har jag bara mina vänner så e livet perfekt.
 
En sak till jag tänkt på när jag såg en bild på en kille som var med i paradise hotel elr hur det stavas... han typ fixade sitt face lite (orka förklara). Och wipps så fick han massa hat för det? Är det inte ganska omoget asså det är ju hans liv? Detär han som gör sina egna val inte dom som följer honom?
Jag följer honom av anledningen att jag tyckte han verkade fett snäll och go. 
Samma med Nellie B.. Jag är verkligen inte något fan av henne men jag var för något år sedan. 
Hon blev fotograferad i bikini förstår ni och de la ut bildr på henne t.e.x på instagram och självklart fick hon hat för hon var ju bara 13 år? Okej så de är den som kommenterars ansvar eller? Och hon fick hat av massa sjukt avundsjuka personr när oscar zia la ut en bild på dom elr så var det nellie som la ut en bild på dem två. Aja skit samma. 
Men asså en person som sitter och följer personer eller tittar på folk på youtube och inte ens känner den prersonen helt plötsligt kommer på "jag ska skriva en hat kommentar" asså de man borde tänka är la "hej jag är så sjukt omogen och jag ska slänga upp hat här för att visa att jag är fett avis".
Folk man inte känner och folk man känner..., Kasta inte hat på dom för att visa att du är omogen. 
De värsta är att det kan sitta mammor ja seriöst MAMMOR och kommntera hat på nellies blogg t.e.x asså moget att en som kanske är 30 år äldre sitter och kastar hat på en 13 åring? Har den mamman inget liv? Hallå tänk på din son elr dotter...aha så du vill att din dotter t.e.x ska bli en som mobbar folk och kastar hat på folk som inte ens har gjort den något? vAD ÄR DE FÖR VÄRLD???
Sån mamma hade jag int klarat av att ha!!!

Nu ska jag snapa med folk SNÄLLLAAAA adda mig på snapchat där jag heter juliaandjustin så älskar jag er! PUSS!! 
SOV GOTT MASKAR 
slutar med några bilder dårå
 
BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE
NANANA
AHA DU
YUPP ITS FRIDAY TOMORROW
SÅ VAD ÄR BATMANS NUMMER? Batman de ska bli du o jag!
Be strong bitches
bara måste ha mina underbara killar från när d va i gbg! O JAG VA JU DÄÄÄÄR :)))))
 
BUILD A GIRL i mitt fall BUILD A BOY
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: