juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Det kan man kalla paus!

Asså ja som ni läsare sett har jag inte uppdaterat!
Varför undrar ni då... jo jag har typ inte haft ork eller lust att uppdatera då jag inte haft något att skriva eller så.
Jag har ju ridigt vart i skolan och så inget nytt... i söndags hade jag namnsdag och det tillbringade jag med ont i huvudet och senare på kvällen blev det näl pågrund av de där jag fick pencilin elr hur det stavas. Som jag då ska ta till på fredag... orkar tyvärr inte förklara allt var det va då får ni ta kontakt med min kik eller ni som känner mig har ju mitt nummer också:)) 
Just nu sitter jag faktiskt i mitt rum och tar det bara lugnt helt enkelt.
Har ju lov GÖÖTTT!!!! Idag har jag mormor och samuel vart och typ "tränat" elr aa spelat lite fotboll och lite andra saker i en lokal mormor hyrde i två timmar tror jag de var. Det var jätte skönt och få springa lite och röra lite på sig för när de är lov är det lätt att jag sitter still och bara slöar hela dagarna (TRO MIG).
 
Planer för imorgon är nog att åka till stan med mormor och då tänker ni ( din mormor? Har du inga vänner?) Jo men asså mormor och jag ska till stan så ska jag se om jag hittar något kul kanske :)))) 
Fredag blir helt klart stallet kanske lite tidigare än vnligt dårå... ska bli kul eftersom att jag inte var i stallet i måndags för aa jag var ju på näl i söndags som jag sa sååå då vare inte så passande ÄVEEEEN fast vi hade teori elr hur det nu stavas haha ( tror det stavas så iaf).
Nu ska jag fortsätta söka vidare på internet kanske blire skriva något längre inlägg att slänga in senare men om vad är ju dock frågan? Vad vill ni att jag ska skriva ett inlägg om? AJA hörs kanske senare då puss på er :***
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: