juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

BLIR SÅ TRÖTTPÅ KILLAR...

Asså som ni vet tror jag iaf så förra året sommaren dårå så vart jag tsm med en kille ... samma kille vill jag idag spy på!
  Han behandlar mig som något katten har spytt upp allvarligt. Han har börjat kalla mig saker somh*ra och massa andra sånna helt idiotiska ord. Jag tyckr själv det är ganska barnsligt beteende av en som är 15 alltså 2 år äldre än mig...! 
Han har även fått med sig sin kompis att hata mig. Båda dom två har suttit och skickat snap bilder till mig för några dagar sedan där dom drog upp tröjorna och text på bildn där det stod * hej vi heter julia*. Jag vet inte hur dom kan få mig till en h*ra helt serri? n h*ra är en person som säljer sig själv inte någon som man har vart tsm med.
 
Jag kan säga at jag e vrkligen inte ens som i närheten av att gilla honom nu ska ni veta! Hanna o lisa o mina andra vänner vet vrm jag gillar. 
Asså jag vet inte om jag bara känner såhär men jag mår dåligt bara av att kalla honom ex och att jag faktiskt har tillbringat två månader med en idiot rent ut sagt.
Igår tror jag det var så kom vi hem då på kvällen och jag gick förbi platsen bredvid mitt hus där jag och han satt en gång när vi var tsm... platsen där vi kysstes första gången.... där jag hade velat tillbringa varenda minut jag kunde med honom. 
Nu vill jag inte ens ha kvar dem minnen i mitt huvud! Allt jag gjorde med honom ska ur huvudet innan jag spyr...
 
När vi gjorde slut var jag stolt över att kalla honom för ex... han hjälpte mig med allt... allt jag behövde hjälpmed! 
Nu är jag mest rädd för att han aldrig ens kommer titta åt mitthåll igen.! 
Jag är så trött på honom när han säger att jag var så fjantig när det är HAN som springer runt och kallar mig sånna saker! Ja kalla mig töntig elr vad ni vill... Men jag har vartså nära på att bryta ihop i gråt elr vad man nu ska säga flera gånger pågrund av honom och jag funderar verklign på att berätta för mamma hur jag känner det! Jag tror hon kommer förstå. 
 
När han var hemma hos min lillebror och speelade med honom oh jag satt med mamma i soffan och dom kom ner (rörig mening) så flyttade jag på mig dirr för att slippa se honom. Jag mår verkligen inte bra utav honom och jag vet att ni kommer säga men prata med honom det blir säkert bättre! Men det blir bara sämre! VAD ska jag göra för att få bort idioten ur mitt huvud??? Hur ska jag få honom att sluta kalla mig saker som får mig att må dåligt??? Jag kallar inte honom H'ra de ska ni veta iaf! Jag kan inte kalla folk det! 
 
Och de samma med hanskompis som e lika hemsk han.... han känner liksom inte mig mer än på sms... man ska inte döma folk utefter andras perspektiv tycker inte jag iaf! De är vad jag kallar fjantigt och omoget!
 
 
 
Hoppas ni kan hjälpa mig.... Kika mig något gulligt jag kan vakna upp till imorgon som ka få mig på lite bra humör <3 Kik JuLiA9007
 
Ni ska veta att i bloggläsare är underbaara! Älskar er sååå sjukt mycket.., Hoppas ni kan kika mig och försöka hjälpa mig med detta "underbara" problemet!
 
Hörs imorn puss på er 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: