juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

I LONDON

har free wifi på rummet här sp det kanske kommer iaf ett inlägg per dag.
Ikväll får vi se om vi ska träffa lisa och dom ;)!
Men dom andra dagarna ska vi väll typ till vad heter det nått typ vax dock museum elr nått haha med justin o one direction o allt:D
Och så ska mamma leta upp en stoooor one direction sak som finns här så kanske vi ska dit och så ska vi väll till stan o allt oxå:) FUN!:P^^
Aah vi givk upp klockqn tre inatt för o åka till norge och började flyga klockan 7.
Vi va framme klockan nio men va två timmar på flygplatsen när vi igentligen skulle ta ett tåg till vårt hotell typ men de gick inte för det hade vart storm här IGÅR så näää dom ville inte gå idag?
Så aah vi fjck vänta på buss istället (JOOBBIGT)
Men nu är vi iallafall här GÖÖTT!!
Hörs 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: