juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Trött tjej här

Vaknade för typ tio minuter sen och gick ner. Min katt Findus bet mej i handen (AJJJJJ)!!
Haha men snapchatar med lisa haha:P
Men jadu vad ska man säga nu dårå? 
Ska bara äta och ta bort min mascara sen ska jag övertala lisa om att vaaaara:))))))
Ifall kossan kan och vill och orkar och allt det där jag veeet jag e inte 100% normal men då är inte livet kul!
Tack till alla som. Läste bloggen igår sjukt asså!!
Fortsätt så idag så får ni inlägg efter inlägg kanske ställer in ett inlägg på tidsinställt får la se hur vi går dårå:))
Nu ska jag äta innan mamma blir tokig för att jag grejar med mobilen men bloggen vill bli uppdaterad ! 
Aja hörs sen 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: