juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Trollhättan

Jao lämnar mitt hem med lisa och drar till trollhättan!
Köpa ett par skor tror jag:)))) 
Men iaf sååå jadu lisa och jag drar då med mamma och mormor (nej vi ska inte gå med dom).
Men pappa skulle ha hem hans kompis och farfar så samuel och john så vi drog haha:))
Okej john e oki men resten neeeeej!!
Haha
Men vi hörs sen så ha D bra



SANDY!<333
Min söta tjej
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: