juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

tjo alla barn:P

NEJ men hejsan! Idag fyllde min lillebror 10 år så mamma kom upp och väckte mig vid 10 tiden men jag orkade inte gå upp eftersom att jag var uppe till typ tre inatt haha:P
Men han fick typ pengar och spel och så så jag tror han blev nöjd:)
Men ja sen har jag väl bara vart hemma har haft ganska ont i huvudet idag tyvärr. Men imorgon ska jag nog till stallet och hoppas att LIsa och Hanna kommer också:)))!
SKA BLI KUUUL!  Men jag ska ju dit ganska tidigt till handikapp ridning saken. Ska bli kul att sätta igång med det igen. Det är jätte kul att hjälpa till.
 
Just nu tittar jag ju på tv och försöker fixa lite bilder men min dator bara dampade så japp jag tog och bloggade istället. 
Tycker det är så tråkigt att jag lovade er mycket inlägg nu 2014 men två dagar efter året börjat så är det lika dålig uppdatering och jag är kvar på ruta ett. Jag förlorar läsare när jag inte skriver och det ångrar jag någo enormt! 
Tyväärr blir det så när man inte bloggar. Men jag vill verkligen igång igen och bara köa hundra inlägg per dag. Men det känns lite överdrivet.
KÖR LÄS BLOGGEN SÅ SKRIVER JAG! 
<3<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: