juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Tema och ridning o skola:O

Nyss bytt tema och så bakgrunds färg blir att ändra igen tror jag då jag verkligen INTE är nöjd.
IMorn börjar skolan ett ord... USCH!
Orkar verkligen inte gå upp på morgonen IGEN!  Jag vill bara träffa mina vänner och sen bara bye skolan.
Det blir volleyboll i slutet av dagen men jag är sååå gangster (HOOST) så jag tror inte jag ska vara med på det. Men det var så förra gången att om man inte ville så va det liksom nähä då kan du va så snäll att gå en promenad? Så japp det gjorde jag sist inte för att skolka eller typ för att jag inte gillar idrott (idrott brukar va bäst) utanför att volleyboll är inte min grej och jag bryter bara armarna av mig hahah:P 
 
Idag har mormor vart här eller aa hon sov väl här inatt men ändå. Pappa och mamma var i gbg igen. Så vi har typ inte gjort så mycket jag och mormor spelade ett spel för att jag skulle sluta grejsa med mobilisen (mitt liv) så ja inte för att skryta men jag förlorade bara 7 gånger...
Men livet rullar på ändå det va ju inte så att jag tyckte de var på liv o död...o.O
 
Imorn blir det upp vid halv 7 för senare vidare till skolan. Slutar klockan 15:20 och är hemma kanske 4 eller halv fem elr någo. 
Vid halv 8 blir det fotboll och den slutar nio så är man kanske hemma vid halv kvart i 10.
Och aa då blir det äta och duschen.
Ska bli ganska skönt men nja ändå inte att komma igång med fotbollen igen eftersom att jag är mer den slöa typen haha:P 
Och då springer jagoch kämpar bort julmaten nurå:P
 
Och hur har erat 2014 börjat? Mitt började sjuukt bra! 
 
Och juste måndag igår och jag reeed:)) 
Vi skulle rida tidigare så det blev ungefär vid halv 11. GÖTT ASSÅ! 
Jag red min lilla sötnos alltså ganastra. Vi skulle ju ha hopp. Men ja jag tyckte mer det såg ut som bom men ja dom i min grupp tycker nog det är som en meter eller något? :S
Men pigg som ganastra är så galopperade vi hon tog sina små genvägar hmm inte okey ganastra.
Men hon var sjukt gosig!
Jag känner att förra eller förrförra veckan eller när jag nu red henne var det ju första på ett år typ och då klart att jag hade inte ridit henne och kom inte ihåg hur hon var och hon kände att jag inte kände mig trygg och då blev hon väl som hon var?RIGHT??
Men kändes som vi fick mer kontakt igår och det gick riktigt fint faktiskt! NÖÖJD
Hoppas kanske på henne nästa vecka?????
 
men jag bloggar imorn eller senare hoppas ni på mer uppdatering? Isåfall lääs:))
Målet med denna bloggen är att den ska bli roligare och få mer läsare så bara att kommentera och köra på med läseningen så hörs vi<3 ÄLSKAR ER 
 Sammys tunga e la snygg eller?? 
HAha min goa prins love u min prinskoorv:OOO <333:*****
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: