juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Ridningen i gåår

Hej ja igår var det ju fredag och jag och Lisa skulle hjälpt till på handikappen!
Men dom dök aldrig upp vi fick rida lite då så jag red clabbe, Lisa red Emma och Hanna fick rida lilla Nice:)))
Aa lilla o lilla men! 
Ja clabbe gick la fintsom vanligt anar jag! Lite seg och jag fick inte igång han i galopp men ja då får man låna ett spö (trolleri spö typ) nej men då går han ju hur bra som jag vet ine vad!?? 
 
Men jag och Lisa stannade i stallet med Hanna till typ 10 över sex och då kom då hennes föräldrar och hämtade oss (hennes pappa).
Hanna red så hon åkte ju hem en stund senare eller vad man säger:P

Aa jag är sjukt taggad för gbg horse show och jag längtar såååå! VILL DIT NU!!! 
Jag hoppas verkligen att Nicholai ska dit samma dag som mig skulle vara så underbart! Då skulle jag typ gärna villa typ säga tja nej men haha gud sitter och garvar åt det jag skrev nu (om ni ville veta).
Hahaja men det kommer bloggning imorn då jag måste städa på morgonen för ja... mitt rum e ju sådär fint just nu haha:P 
Men vi hörs sen eller imorn så ja ni får la sova gott och bara ha en allmänt bra natt eller något sånt så taggar vi söndag nu med mycket kärlek, underbar mat haha nej men så kanske det är för er iaf??
Men jag taggar städa lite vid tolv så kanske jag e klar halv ett så ja då planerar vi något annat :) 
Men ha en go natt och dröm om dom ni älskar och bara ha det bäst nu så hörs vi imorn eller ses?? Haha aa vi kanske ses nån av er kanske jag ser imorn såååå aao :) 
BYE BYE som jag brukar säga <3<<33<3<3<33<
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: