juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Hur mår ni idag då?

Sorry för mitt sena inlägg nu men jag har haft fullt upp idag!
Började ju skolan och aa vi kan väl säga att den här dagen startade sådär...
Vi skulle ha samling i min klass från 8:20 till 9:20 och när jag kommer ut kommer en nia och två av hennes barnsliga kompisar! Jag hade börjat följa hennes pojkvän på instagram och det var hon väldogt sur över och hon stog och disskuterade Mot mig i en kvart kanske. Efter hon disskuterat med mig i ungefär fem minuter la sig två av mina vänner i och skulle hjälpa mig vilket jag är sjukt glad för. Den ena är så usch och säger till såhär "du har ändå ingen chans på honom med DET DÄR utseendet".
Jag blev väldigt sårad men visade det inte först och orkade inte säga något om. Det och sa ungefär aa som du då elr?
Alltså kunde hon ju bara sagt rakt ut att jag är ful det är ändå PRECIS det hon menade!
Paulina som den ena då heter sa att hon oxå följer honom och då kallade denna tjejen henne för ja väldigt äckligt fega saker av en som är två år äldre än oss!
Jag gick ut och skulle gå på min matte och när jag kom ut bröt jag bara ihop asså ja jag började gråta!
En annan kompis alma i parallell klassen sa att jag skulle gå därifrån alltså snällt menat .
Så jag gav upp och orkade inte mer!
Jag är sjukt tacksam för dom vänner som ställde upp för mig tack till er!
Jag hade redan slutat följa honom men ja... Det va visst ÄNDÅ ett problem för den här tjejen asså hon måste vara överdrivet rädd att förlora honom!!
Hennes kompis eller ska man säga medarbetare? Sa att om man följer nån på insta är det för att den är känd eller för att den e snygg eller att man känner den!
Jag ville se vem han var och liksom bara kika in! Han har PRIVAT konto alltså måste HAN acceptera om jag ska få följa honom vilket betyder att den tjejen borde tagit detta med honom om att en 13 årig "liten" ful tjej inte får följa honom .. Åh serry hur gammal e hon? E inte instagram till för att man ska kunna följa folk???!
Och en nia har jg tänk ska va mognare en som man kan se upp till inte en man ska må dåligt av att ha i skolan! 
Nu har jag vetat vem denna tjejen vart sen i min gamla skola eller vadan ska säga. Jag har ALDRIG NEVER EVER gillat henne! 
En nia ska va en som är snäll och ska va en bra förebild inte en sån som får en att må dåligt?
Jag tror jag ska be en lärare bara hålla lite koll för känner att hon kommer ge sig på oss igen om det inte är med våld e det la ord som kränker det med!
Just den där meningen att jag inte kan få honom med detta utseendet! 1: jag vill inte ha honom. 2: jag kanske är ful och så men jag är hellre det än att ha arton kilo smink på mig och försöka trycka upp brösten till hakan !!

Så hade huvudverk hela dagen och bara kände att jag inte orkade mer liksom!!!

Hoppas er första dag eller aa det kanske är eran andra dag eller ni kanske börjar imorn det vet jag ju inte men hoppas ni får eller har haft en bättre första dag!:)

Hade ju fotbolls träning oxå ja det var kul att köra igång igen men fett fett fett jobbigt! Trodde jag skulle dö seriöst asså okey så jobbig va den la inte men den är mycket hårdare nu om ni fattar!

Efter det den tjejen sa har jag funderat är jag ful? Ska man lita på det hon säger? Det är sånna tillfällen jag har mina vänner och er blogg läsare!

Aa hoppas ni fattade lite iaf och det var la den så kallade "korta" lilla historien om detta bråket!
Men ha en go natt så hörs vi imorn puss o kram på er!:***



Min bestie sammy<3:P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: