juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Hemma och bara e död

Ja rubriken ser ni och fattar elr?
Haha okey det där kändes taskigt!
Men ja fått mitt schema idag och måste säga att jag tycker det var bättre än jag trodde.
Eftersom att jag och lisa hjälper till handikapp gruppen på fredagar så hoppades vi på att sluta tidigt så vi slutar kvart över två imorn aa alltså fredagar. Då blir det springa till stallet!:OOOO:3
MEn denna dagen hmm hur ska man sammanfatta den?
Nej men i skolan samma sak idag hon i nian kommer fram och tykar i matsalen. Idag snackade jag med en lärare när hon kom fram till oss för jag tycker VERKLIGEN inte hon beter sig okej på något sätt!
Som sagt ska la hon som är äldre komma med lite exempel på hur man ska va? Inte va så sjukt omogen!
Hennes kompis fick komma och ta bort hennefrån oss men detta går ju ut över alma i min klass paulina fast hon och jag tykade mot henne och lisa.
Alma stod t.e.x i korridoren när den där tjejen skulle förbi och knuffade henne typ (aa svårt att förklara.)
Sen skulle hon gå axel mot axel mot mig aa tjejer ni fattar ju! Men jag klappade till henne med min fysik bok när jag såg att hon skulle göra det...! Mohahaha!
 
Hoppas hon ger sig och fattar hur fett omogen hon är!
Åttan är mognare än vissa i nian! ... sjukt!
Och asså KILLARNA och TJEJERNA som går i nian (inte alla) beter sig som två åringar och vill BARA ha uppmärksamhet... Asså dissa minsa stav fel!
Men dom har tillreckligt med det och asså dom i nian kallar oss fjortisar har dom sett sig själva??://
 
Iaf haha nu ska vi va GLADAAAAA:))) Hur har eran dag varit? Går ni i en såndär bra skola där man får ipad eller dator precis som hanna :OOO:PPP
xD'
Asså alla seriöst alla skolor i sverige typppp har råd med dator till varje elev... i våran skola har dom inte ens råd med pennor till en elev!
Japp fattigare skola får man leta efter! Vi fick inte ett block serri inget !
FATTIGA SKOLA ni som går i frida eller vad ni går i har tur fett med tur!
 
MEN JAAAA :)))) Jag är fett trött och ska typ äta och mysa framför tv:n (NOOOOT) eller asså det med äta var sant men det andra nja vi får se. 
Och sorry för att det knappt kommer inlägg men skolan tar tid det vet ni! MEn varje morgon på torsdagar har vi hål eller sovmorgon till 09:20 så då kan jag slänga upp inlägg och lite när som helts på dagarna men jag är så lat och jag vet inte vad man ska skriva om?? En annan sak är ju om man har insperation men har jag det NOPEW!!!

Men hörs sen eller aa antagligen blir det imorn kanske på bussen eller när jag vaknar eller så aa asså vi får se när jag har tid så hörs vi puss:**
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: