juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

bloggar jag läser??

Hej jag tänkte ju då dra till med en sånhär vilka bloggar JAG läser kanske kommer det en sånhär varje månad??
Om jag lägger upp denna nu och en i februari får ni ju se om jag fortfarande följer dom bloggarna.
Och såklart kommer jag skriva en kommentar till varje blogg:)) SÅ fortsätt läs och ni kanske följer samma bloggar vem vet?
 
Första bloggen jag läser är då: http://masken.blogg.se/
Det är min kompis Hanna's blogg. Sjukt söt blogg och underbara bilder och något man verkligen inte kan sluta läsa. Så jag tycker ni ska läsa hennes blogg och spamma med kommentarer! :3 bästa hanna! Och det är väl en blogg om hennes vardag och hundar och hästar och allt vad det är:P
 
Andra bloggen: http://josellie.se/  
Hon är en så sjukt söt person och hon verkar ha så goa personligheter och tyvärr känner jag henne inte:/
Hennes blogg är verkligen värd att läsa och hon skriver på både svenska och engalska alltså en stor tummen upp enligt mig (bra sätt att få mer folk intresserade). Jag började läsa den idag och jag kan säga att man blir helt fast! SJukt fin fortsätt verkligen som du gör så kommer den långt!
 
Nästa blogg som är självklart att jag läser: http://www.nattstad.se/nicholaihollesen
GUUUD! FÖREBILD FÖREBILD OCH MEEER FÖREBILD!
Har verligen följt honom och gillat honom sen ponnyakuten! Verkligen en sån person jag vill träffa och läsa hans blogg och lära känna bättre.
Han skriver ju då om sin vardag och ridning och musik och allt för er som INTE vet det. Han verkar också vara en glad och go person och gud vad jag vill träffa honom asså!, Varje blogg och varje litet steg han gör följer jag det finns inte en dag jag inte står på hans sida.:3
 
Nästa blogg kanske de flesta inte vet om: http://www.kissies.se/
Förut kanske de flesta vet att hon skvallrade och höll på mn nu tycker jag hon är en fin person PÅ SINA sätt.
Hon ser väldigt väldigt bra ut och hennes blogg är rolig och bra att läsa.
De flesta av mina vänner kommer tänka "shit julia har du slått i huvudet e du seriös kissie???"
Men jag kan bara säga att japp jag tycker hon är sjukt fin!
Det samma med Paow .. hennes blogg läser jag lite då och då men här är hennes blogg : http://www.paow.se/
Tycker ungefär samma om henne som med Kissie!'
 
Sen läser jag : http://detvarmindag.se/
Han är en så sjukt fin person med ett enormt hjärta!
Hoppas på att springa på han nån gång och tjata en stund med han.
Jakob är ju också en väldigt rolig person. Jag vet inte riktigt vad som gör att jag stannar på hans blogg men det kan vara att han verkar va så snäll och fin kille:) En sån kille som vill ändra på näthat och allt!
 
De flesta tjejer följer domma bloggarna under...
http://nellieberntsson.metromode.se/ och misslisibell.se
Vet verkligen inte varför man kasstar så mycket hat på t.e.x nellie.
Jag är absolut inget nellie fan men ibland tycker jag att hennes blogg är intressant när hon skriver om elvis eller ozzy (hästar) eller åsikter.
Misslisibell eller Lisa då som hon heter är en stark 12 åring och jag tycker att om ni inte läser deras bloggar och är intresserade av mode och hästar läs deras bloggar så wow vilken upplevelse ni kommer få!
Jag följer dom inte så men ja...
 
Hoppas inte jag glömt nån blogg då skriver jag till det i ett annat inlägg! Hörs så länge :3 Nu blir det läsa wattpad och sen sova :)) Så hare bra inatt då haha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: