juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

chill

Hej ingen bloggning vet liksom inte haft tid så skriver om ridningen imorn istället!
Just nu sitter jag och lyssnar musik och skiver med hanna typ som spamade mig hahaa nej men :))
Jag hittade fett snygga skal på miniinthebox.com eller så och på tradera faktiskt! De på miniinthabox kostade typ 43 och sånt AS BILLIGT om du frågar mig:) 
Aa nu ska jag inte snacka om massa tråkiga saker utan jag ska kika vidare så slänger jag in et bättre inlägg sen puss 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sonny
skriven :

Delta i min bloggtävling samarbeta med caseapp
http://sonnya.blogg.se/2014/february/bloggtavling.html#comment