juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Vad har ni gjort idag? :D

Hej är på lite bättre humör nu (bra va?).
Min kompis går in i mitt skåp hela tiden så ja får typ damp!!!!
Men aa dagen har vart tråkig...började dagen med slöljd ska sy en sak nästa vecka orkar intäääää...:c 
Men ändå chill dag när vi hade bild jobba vi i våra S.A.N.T arbete grupper. Sant står för ...: s;sniffning 
A=anabolasteroider (eller hur det stavas) ... N= narkotika ... T= tobak... TROR IAF ATT DET VA DET :o
Där jobbar jag med filip,isak L och paulina men hon e sjuk så jobbar med dom killarna själv :O JÖBBIGT!!!
Rasmus kom in o störde jag är så dum så jag skaknuffa ut han o han står o knappt tar i och jag kämpar som jag vet inte vad och trillar på knä jaaa jätte kul :P 
Haha men ja sen va jag på kasst humör o dagen blev sämre och sämre o sen bättre o sämre och vi vår inte missa att jag dödade en spindel :O den va AS STOOOOR :OOO (typ en milimeter ) MEN DET ÄR STORT!!!
Men nu ska jag typ inte gör något titta tv ,städa kanske om jag hinner innan det blir mörkt ut o springa :P Gött asså ska lägga upp en bild sen på hur jag ska försöka träna i 10 dagar tror jag det va :P Gött :)) men hörs senare med bilden dåråååå 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: