juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

lite gamla bilder o gonatt!❤️

Här får ni lite bilder på mig för ett tag sen o två vänner :) lite gamla kag hittade haha :)
SHIT TITTA MEJ SER RAAAANDOM UT!
MINNEN!


Shiet o den jackan har jag än liksom! Den bilden säger mycket om mej asså!!:Po den visar vad som har hänt på ett kort tag med hela mig! 

LÅT ALDRIG DET SOM ÄR BAKOM DIG HINDRA DIG!!

asså ni fattar inte vad den bilden bettyde mycket för mej<3


haha titta! jag nona och lisa 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: