juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

skolan:))

Hej ja jag sitter ju i skolan som ni kaaanake fattade:)
Jag ska snart ha bild vilket skulle vara kul om vi inte skulle ha en random lärare typ oså:P
jag tycker det är sjukt kul när ni kommenterar och ger mig "råd" eller vad man ska säga och det får ni mer än gärna fortsätta med!
Men nu måste jag dra till bilden hörs
<33:3

haha dissa failad bild på mig:):3 puss på er inlägg kommer sen meed :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: