juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

rida imon

imorn har jag igenridning! Åker med lisa och hon rider vid typ 10.
Tror jag ska ha carnit eller sammy om ham går<3
Just nu sitter jag i soffan med papi<3
Mamma jobbar och samuel sover hps en kompis.
Haha tror typ pappa somnar snart;)
Vi ser på nån film på tv asså venne om den ska va scary men lite så e den!
Asså de va typ en tidskapsel o greja o nassa datum.
Typ ett flygplan med massa människor i då kraschade elr hure stavas o massa brinnade pers sprang runt så vidrigt!
tycker de e äckligt bara de!
O två barn hör massa viskningar asså nää!!
I början va det nån tjej som hörde viskningar o hon försvann o dom hittade henne med blodiga fingrar i ett skåp då hon sa "snälla få dom att sluta viska snälla".
Förlåt jag tycker de e scary!
Men jaa hörs imorn tror inte jag bloggar mer idag:) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: