juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Tråkig musik typ!!

Har as trök musik just nu lisa och några mer sitter och skriver nån oseriös låt (jätte kul eller inte):P Tyckere e lite störande när jag spelar piano o ba du förstör man ba aha du tack?
Oså sitter dom tre och snackar://
Woop kul??
Aa nu ska jah titta instagram och typ chatta med folk och kika och snapa och tagga för stallet!:D
Och fiol får vi ju inte glömma!:)
Nu spelar lisa piano då borde ju hon förstöra nu?:O
Aja dom verkar ha kul och jag med mina sociala människor:D
Va sociala:D skulle va bra!!!!
Skulle va kul o allt!:D
Normalt inlägg?? Nopee!!! ^^ men aja ville uppdatera er om hure går i skolan:P
Annars e det bra inget nytt från dagen meeen:D
Japp ni får peppa mig till ridningen längtar till jag får se vem jag ska ha men ändå inte jag kommer antagligen ha nån sjukt jobbig häst som tyå tiara:Ooo
Men ja haha inte klaga jullebulle haha nu blire typ försöka spela piano utan att dom ba:du förstör vår låt:P
Aha du!
Haha hittade en blogg som min kompis visade mej förut sjukt oseriös där hon berättar om typ hur jag suger blabla o skit jag häll på att skratta ihjäl mej typ hahahah :P
Men vi hörs la seeen mina bananbajsar

Ogge <333


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: