juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

STAN IMORN

Imorgon blire gå upp sådär as tidigt så det blir att lägga sig tidigt idag ( eller aa tidigt och tidigt?)
Vad ska man köpa imorn då? JO jag tror jag ska ha ett par as snygga jeans! Men aa vi får a se ska bli sjukt kul iaf. Jag åker med Lisa och en kille killen gillar mig men jaa lisa och hanna vet vem det är och han vill göra någo med mig så man bara WHY NOOT??
Haha så jag bestämde stan:P Och nu har jag ju pengar oxåå såå japp:)) 
Ska bli kul. Har nyss duchat och sitter i soffan och lyssnar på musik typ och smsar med lite folk vad har ni gjort idag? jag har typ chillidillat och stt film oså :** 
Men ha det bra så hörs vi snaaart
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: