juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

2014 bli bästa året!

Asså nästa år ger jag f*n på att det ska bli ett bra år! 
Alla tjejer och killar ska bara va fett snälla och goa och alla härliga vänner GAAH så en dröm... 
Jag har lovatr mig själv att jag JAG ska blogga mer och ni ska få inlägg varje dag förutom om jag åker bort då! Men de kan jag lova er att ni ska få! 
Det ska va mer bilder och allt!
Sen den 16 augusti ska denna bloggen fyra ett år! Fattar ni ETT ÅR! 
Det är DÅ jag kan titta tillbak på domma inläggen och bara känna att jag har växt som person och att bloggen har växt! Mina inlägg från första dagen till den dagen ska vara förändrade! Hela bloggen ska va ändrad! LÄTT!
Kanske ligger jag upp på iaf hundra läsare per dag då? Kanske har jag tagit mig ett steg närmare mitt mål? Ni ska läsa jag ska skriva WOW vilket team vi skulle va va?? 
Vill ni se mig komma ett steg närmare mitt mål ? Aa då tycker jag du ska läsa.. 
Jag ska göra mer intressanta inlägg och inte bara där jag drar upp hur min dag har varit?? Fett ovärt känner jag sorry men asså jag vill att min blogg ska vbara någpt annorlunda som folk kan läsa asså min dag kommer ni kunna läsa om hela dagen runthoppas jag! Asså jag kommer ju lägga upp inlägg hela tiden på dagen inte bara på kvällen! 
Jag ska klara detta känner jag! 
Ska vi säga minst 100 blogg läsare till 16 augusti?? Eller?? Ska vi köra annars måste jag lägga upp en video där jag skämmer ut mig totalt?? LOVAR! 
 
Seriöst nu kör vi! 
Fr¨ån och med 1 januari 2014 blir det ändringar på mig och denna bloggen! 
PLEASE 2014 nu blir du som jag vill! 
KÖÖÖR känner jag bara goo ! Asså serri kan inte väntaa! :**
 
Ni ska få välja vad ni vill läsa om bara att köra liksom :** Bam och bom nu kör vi hörs! woow 
TILLSAMMANS ÄR VI STARKA 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: