juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Så ny header??

Ska typ göra en ny header om min dator vill hjälpa mig med det haha:P 
Vad tyckte ni om inlägget förut? Vill ni ha mer åsiktsinlägg? Bra att veta så kan jag uppfylla era önskningar:)) 
Imorn är det jul:OO Känns det så? Nepp no ! Det är ingen snö här det bara regnar??? Ska det inte vara snö på jul bara jul sen kan det försvinna igen jag gillar inte snö usch nej den är blöt och kall och nej! 
Men seriöst så vill jag ju ha lite snö på jul iallafall asså det kan va en cm jag bryr mig inte BARA SNÖÖÖ! 
 
Asså vad tycker ni är det bästa med jul? Jag tycker helt klart att det är så klart att träffa familj och släkt och så som man kanske inte träffar så ofta och den gooooda maten! (lite ut tjatat med maten i längden nr man ätit det i en vecka). 
Men asså jag tittar inte på kalle anka och allt vet så tråkig är jag men jag kan liksom inte sitta still och vänta på det och titta på det jag springer runt och bara aaahhhh !! Vet någon typ kungen kommer titta på detta och bara JULIA LÖVGREN MÅSTE UTVISAS FRÅN DETTA LAND GENAST!! men aha jag är inte så osocial på jul haha jag har sett det i typ 13 år orkar inte detta året oxå!
Men det som är bäst är ju julklapparna haha jag har alltid vart ett fan av att öppna jul klappar och jag kan säga att jag tjatar om det hela dagen men sen när klockan blir typ 11 på kvällen så ligger man där typ dööd på golvet och föräldrarna bara så nu kan ni få öppna jag bara NEEEJ?? 
 
Asså så julklapparna är ju läääätt det bästa haha.
Är det bara mina föräldrar som bara du är 13 du bryr dig väl inte så mycket om julklapparna? JAG BARA JOOOO!
Haha nej men god jul på er vet kommer säga det imorn med men ändå lite före med det haha ses sen eller så :**
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: