juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Pontus!

Ni bara vem är de?
Asså det är en kille jag tycker är sjukt speciell! Söt fin underbar asså verkar va sjukt snäll LOVE!
Vill så lära känna han irl!
Men men jag har ett fan konto till han LOVE ! Asså han ör bara bäst!
Han heter pontisdaking på instagram om ni vill följa honom<33
Asså är så tacksam för att han följer det konto och han gillar mina bilder åh vad jag älskar honom!<33
Han får mig att le! Älskar dig Pontus!
Okj puss på er följ honom!!
NI MÅSTE BEJBE!

PONTUS!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: