juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

okej näst sista inlägg idag :((

Nu kör vi näst sista för idag sen kommer ju bilderna upp! LOVAR! 
Men aa idag har oxå vart en såndär chill dag med många inlägg på bloggen! Och det kan jag lova att det blir imorgon med eller aa ska försöka iaf! 
Men ja typ inte gjort så mycket idag bara städat och bloggat typ tycker ni det är bra??
Men ja så vi kör jul imorgon dååå! 
Jag ska ha en tävling där ni och instagramare och allt kan va med då Alltså typ alla! 
Alla ni ska snapa mig kika mig läsa bloggen och kommentera då och bomba mig med sanning och kosekvens saker t.e.x eller bara frågor eller något! Ni ska bomba mig med allt! Så det är bara att köra! Det ni kan vinna är en shoutout på instagram min blogg och på videofyme. Så på snapchat heter jag ju då Juliaandjustin          Kik: JuLiA9007          Bloggen vet ni ju! Och för er som läser min blogg just nu men undrar vad den heter så heter den ju då www.juliiaalg.blogg.se haha aa och instagram jojo_harry_l
hmm jaa så bomba där för shout out det kan va allt ni kan skriva ALLT!
Så drar jag vinnare imorgon eller onsdag eller torsdag eller så:)) LOVAR!
 
Sen ska jag ha sanning eller konsekvens! Så ni får bomba med de oxå! Skriv i kommentaren klar om ni kikar till tävlingen sen oså! 
sanning kan va t.e.x: Hur många förhållanden har du haft? Konsekvens: busring en kompis
 
ja sådär t.e.x... Men kööör då love u bloggläsare ni är ba bäääst<3<3 ses om fem min på min mobil typ eller vad säger ni?? Sista inlägget idag med bilder woop woop hörde jah någon säga FUN?? Japp jag gjorde och min lillebror för den delen! 
 
Asså jag försökte göra en video förut men han satt i sitt rum och bara : Julia jag hör allt vad du säger! 
 
Haha men godnatt och sådär:*** Eller snart godnatt tyyyp:*** Älskar er bloggishar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: