juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

mina föräldrar och vänner..

Ja dom betyder så sjukt mycket för mig.
Min kontakt till mina föräldrar blir bara starkare och starkare! För något år sen vågade jag inte prata med dom om något som hänt i skolan eller så men nu kan jag prata om ALLT.
Jag försöker berätta för dom om allt så dom vet hur jag mår och vad som händer i mitt liv. Den jag tar kontakt med mest om "personligare" saker är mamma. 
Dom beskyddar mig och vill verkligen att jag ska ha det så bra som möjligt vilket jag beundrar dom för att dom klarar av. 
Jag har typ aldrig berättat för mamma eller pappa om killar elller så och vi har aldrig haft dom samtalen men när jag väl har dom med mamma och pappa så känns det riktigt bra faktiskt. Det känns bra att bara få prata ut om killen man gillar eller killen som får än och må dåligt!
a får också känslan av att jag inte tycker det är pinsamt jag menar dom är mina föräldrar och dom borde väl få veta allt om mig och min lilla värld? 
Jag tycker det är viktigt även om man är tjej eller kille att ha kontakt med sina föräldrar vilken ålder man än är i så tycker jag det är bra.
Jag skulle kanske tycka det va lite pinsamt att hamna i problem men jag skulle ALDRIG TVEKA om att ringa till mamma och pappa om jag gjort något jag inte ska. 
Dom litar på mig till 100% och ger mig förtroende då ska inte jag gå och förstöra det och det hoppas jag verkligen att jag inte gör. 
Ibland kanske jag är jobbigare än vanligt men dom älskar mig precis lika mycket då. Jag kan klanta mig med mina vänner bråka med nån jag älskar. 
Jag bråkar ofta med dom om vem som ska hämta eller vad JAG vill göra. Jag är väldigt så att jag vill bestämma över mitt liv och vad jag ska göra på dagarna och då blir det helt klart att vi bråkar vilket jag verkligen verkligen inte gillar.
 
Mina vänner betyder också så sjukt mycket för mig. 
Jag hade verkligen inte klarat mig utan dom. 
Dom beskyddar mig också för faror. Dom hjälper mig om jag hamnar i bråk och dom är bara fett BÄST!
Jag vet att jag alltid har dom där samtidigt so jag alltid försöker vara där för alla dom! 
Ibland om en av mina kompisar skriver och är ledsen och söker min hjälp vet jag nästan inte vad jag ska säga. Jag blir ledsen för deras skull i alla lägen men jag blir glad att dom söker kontakt med mig och jag vill verkligen hjälpa dom och det tror jag är viktigt att dom vet om. Även om den som smsar mig har smsat 500 personer till om det så känns det på något sätt ändp bra.
Jag har väldigt många vänner i skolan och typ hanna och så sen har jag massa folk på skype som jag aldrog har träffat men är så fett goa och bara grymma.
Jag vet att om jag vill prata med mina vänner om skolan, problem hemma, killar eller bara allt liksom så kan jag bara skriva. Jag kan prata med dom i alla lägen och jag älskar dom såå!
 
Jag tycker verkligen  att alla från små till liksom stora ska försöka ta kontakt med sina föräldrar. Har man svårt med någpt så asså ta kontakt med dom! Du kanske har lättare att snacka med din mamma ta då kontakt med henne. Så gör jag om jag tycker det är svårt med något så är det bara att prata liksom.
Så jag hoppas ni fattade så hörs vi sen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: