juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Liseberg igååår

Hej visste typ inte vad jag skulle skriva men låter det bra med liseberg??
Ja jag Lisa,massa i min klass och nån från B var på liseberg med fritidsgården igår. Det var sjukt kul och vi åkte ca 3 och aa åkte hem 8.  När vi kom dit skulle vi typ hitta åkband och ja det gjorde vi tillslut då. Sen gick alla iväg vilket vi blev ganska irriterade på (jag och lisa) För att dom inte kunde vänta. 
Vi gick med alla dom en stund men sen vill några äta och några göra annat så jag lisa och en till tjej M* och två killar fi*** och ha**** gick och åt skit mysigt faktiskt!! 
Då var klockan kanske ca 6. Men ha**** glömde sin kod till sitt kort så han kunde inte äta haha så dålig ibland eller något haha :PP 
 
 
 Den ena killen ha**** gick sedan iväg till den andra gruppen med tjejer men fi*** stannade kvar haha. 
Så jag lisa m* och fi*** gick då på liseberg. Det var så sjukt mys och jag måste säga att vi hade riktigt kul vi fyra. 
M* vann tre stjärnvinster och f som spelade typ 100 gånger vann inget:P Så dålig e du F! ;))
Haha eh jadu man fick dra dom två från spelen annars kunde dom stått där hela kvällen typ haha eller hela natten.:)) 
Men aa 
lite rörigt där men :))
 
Ja idag har jag inte gjort så mycket åkt till stan typ till pappa då och aa sen har jag bara chillat vid datorn ocg snapchatat med folk och så:)) Ska kanske skypa lite sen och se film :)) En justin film jag har men inte har sett haha :)) OVANLIGT??? 
 
Men ja detta inlägg sög men skrev det bara lite snabbt så jaapp nu ska jag se film snart men vi hörs la sen eller något pöss hoppas ni fattade iaf:))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: