juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Imorn kör vi ett inlägg

Jag kommer lägga upp ett inlägg om mina föräldrar och ni bara "jätte kul". 
Nej men asså jag kommer skriva om min kontakt till dom och så och slänga in små saker om mina vänner!
Det kanske är vissa som undrar om jag håller bra kontakt med mina föräldrar! Så ni får läsa inlägget imorn! Sov gott mina älskade bloggläsare




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: