juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Turkieeeet:)

Hej mina vänner!
Jag är i turkiet nuu!
Igår vid 8 åkte vi till turkiet först trodde jag att jag skulle spy typ (har vart flygrädd hela livet)
men det gick as bra!
Vi kom fram till hotellet vid typ 3 och vi hoppa i poolen typ direkt sjukt skönt det va 35 grader igår omg så varmt!
Idag badade vi och åkte och shoppa lite i love it!
Jag köpte en justin bieber väska jao (hmm oväntat julia?)
Och en hollister tjock tröja skit skön och solglas ögon.
Det kommer bilder när jag kommer hem ska shoppa mer imorn jag ska ha skal o tröjar o byxor o skor o skit;)
Ska jag bada för er med? ja dettycker jag jaoo aa gött nu kör vi denna veckan haha:p
Fick köpa wifi för er skull *HOOOST* inte alls min eller något haha *HOOOOST*
Åh juste det finns hästar här as söta<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bert
skriven :

Du har aldrig bilder på bloggen och ingen design . Varför inte ?

Svar: Hej bra fråga :) Jag vet inte hur man sätter in en header men ska försöka med det snart försöker fixa en header nu faktiskt... Och bilder ska jag bli bättre på men det är så att jag bloggar ofta på mobilen och det är fel på min app och e lite svårt att ladda upp bilder men jag ska bli bättre på det :) tack :)<3
Julia