juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Stan

Lisa frågade igår i skolan om vi skulle till stan och jag sa VIISSt! Så vi åkte till stan! Först i skolan blev 7A och B uppdelade i x y och Z grupper som vi ska ha i skolan nästa termin alltså grupper blandat med oss i a och b! Så vi va i trollhättan på ett ställe och gjorde gruppsakimojs som gjorde oss närmare varandra eller vad man ska säga( det funkade sådär).
Aa och sen gick vi då till stan ! 
Jag skulle köpa saker till typ massa random människor och pappa:)
Till pappa köpte jag en liten glad pingvin<3
Till lisa söger jag inte haha
Till mina andra vänner köpte jag typ örhängen och sådär haha:))
Aa sen köpte jag en swag möss på glitter! Aa den är svart så står det swag på hehe:P as snygg om ni frågar mej:) Aa imorn blire till skolan och ha avslutning... Slutar klockan halv 11 woop! Gött asså!! Sen blire liseberg vid 3 asså längtar!!!:D ska bli kul!!
Haha aa men nu ska jag typ fixa mig för natten haha :) så aa vi hörs la pöss på er 
Tröja från bikbok = KÄR


DEN GRÅA LÅNGA TRÖJAN BIKBOK SS SNYGG!



Boyfriend jeans från ginatricot GE MEJ 



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: