juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

upp och sen ner

Det är så jag känner med bloggen ena dagen är den upp nästa dag ner... VAD GÖR JAG FÖR FEL??
 
Igår var det fredag jag och Lisa hjälpte på handikappen... Emma (hästen) hade åkt hem till det stallet hon är hos aa ni fattar så hade vi fått en annan häst som heter sandy. Ewonne alltså min ridlärare säger att hon ska vara pigg och hon har vart på närk förut. 
Tråkigt att Emma som hatade mig åkte och sandy som måste älska mig efter allt godis alltså! NI FATTAR INTE HUR SÖT HON ÄR! Bild på henne från mobilen kommer :))) 
Hon e så social asså står hela tidenb och tittar ut och är så mysig.
Men handikappen gick bra vi tog en sväng ut sen träffade vi typ Hanna:))) 
Vi tre va lika flumm som vanligt antar jag och vi hade kul (de tre random tjejerna).
 
Idag har jag typ vart hemma heeeela dagen och smsat och så. Imorn blir det nog Lisa elr aa vara med Lisa ni fattar! 
Samuel åkte nyss till john så nu e jag ensam med mamma och pappa... jag som hoppades på en social bror idag iaf??? 
Jaja smsade lite med Lisa förut och andra människor.
 
Hela dagen har varit rätt så seeeg men aja veeeem bryr sig??=
 
Vad har ni gjort idag?
Jag kunde ju ha bloggat massor men jag hade inte en tanke på det faktiskt:=== MÅSTE TÄNKA PÅ BLOGGEN MER
Om jag ska uupp mot mer läsare så lär inte denna stilen funka så bra.
 
Haha men bloggas senare hörs :**'
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: