juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Rubrik?

Hek på er jag ska se klart farmen på tv sen kommer tips på lite fina ridkläder och så och vanliga kläder ska bara starta datorn sen:))
Men ja lite bilder och tips blir det:)

Asså varför är foooers fett aggressiva?
Eller är det bara jag? Asså jag är foooer jag med... Men asså vissa foooers är ju sjuka som skickar dödshot till folk asså jag dör av garv såååå töntigt!
Haha men hörs sen ❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: