juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

ridning och blogg

okej i måndags så red jag ganastra.
Aa hon är så sjukligt stark jag fick seriöst nästan lägga mig ner på häst ryggen:p
Jag fick inte stopp på henne seriöst. Men i galoppen drog hon på i världens fart och jag orkade verkligen inte sitta och dra i henne och kämpa så jag försökte hålla henne lugn i traven istället bara för att få henne lugn. Jag fick tyvärr inte en ändå lugn galopp det gick i 120 i det där ridhuset kan jag säga. 
Jag tror att alla föräldrar trodde jag tyckte de va läskigt när hon bara sticker så men jag tyckte det var rätt kul. Kanske inte när hon tror hon vet själv men hon är så töntig när hon drar iväg haha:P
Nu har jag tittat runt på andra blogg portaler och får verkligen panik då jag vill blogga här men ändå inte.'
Det finns så många bloggportaler som känns lite mer mi stil eller lite lättare att jobba på och få mer gjort på.
Menjag kommer fortsätta att tänka på det jag har ju lovat att blogga kvar här men ändå så kommer de nya möjligheter på andra bloggportaler. Men vi får se,
Jag ska titta lite bloggar nu men vi hörs sen <3<3
 NICHOLAI<3<3 så snygg!!
han blogg är www.nattstad.se/nicholaihollesen
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: