juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Kommer chilla!

Det kommer ju förhoppnings vis bli bättre uppdatering här men jag känner att för det vill jag ha mer läsare och en knuff upp liksom som visar att jag verkligen vill detta!
Men iaf så kommer det komma ett inlägg om min ridning i måndags då jag ska ju bara äta och så men. 
Ja inlägg om det kommer!

Vill bara säga att avgudar nicholai och han har länk tävling på sin blogg så jag tycker verkligen att NI ska ta chansen att kanske bli länkade på just HANS blogg<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: