juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

skola imorn:(

Japp som ni ser.. Jag har skola imorn:(
Jag känner bara att jag inte orkar gå upp tidigt igen och sitta hla dagen typ i dom där klassrummen och lyssna på en lärar när den snackar bort ens liv! Nej men ni fattar vad jag menar!
Går till15:10 imorn och sen blir det fiol och damn damn damn... STALLT:))) 
Inte vart där på tvåmåndagar :OO 
Men ska bli underbart att rida igen och då hoppas jag får typ min älskling sammy eller typ carnit:)) Jag kommer nog skriva om ridningen typ när jag kommer hem om jag hinner eller på tisdag:3 så denna veckan ska jag allt försöka skriva om ridningen:3 om Hanna ellerLisa är där vet jag inte men om Lisa t.e.x hänger med till stallet så kanske hon kan ta en bild när jag rider KAAANSKE iaf:3 får se om det finns bra tillfälle och så! Typ så vi inte gör något helt knas:P Jag tror vi ska ha dressyr imorn men man vet ju aldrig säkert eller? 
Aha men hoppas ni har haft ett bra Lov ni som har haft det och ni som har lov imorn och en vecka så GRATTIS till er ha kul! Och ni som börjar skolan eller så LYCKA TILL! 
På fredag taggar jag gbg horse show iaf:) Nån söt som ska dit?:3 kommentera då skulle vara kul att träffa er:))
Men godnatt på er nu ska jag titta film eller videos eller så:))Hörs imorn då ni kanske kan få bilder från skolan o stallet :3 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: