juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Bloggen,morgonen!

Hej ja vi kan börja med varför bloggen har vart så dålig under ett tag.
Ja jag har prov nästa vecka i spanska och ja jag måste ta hand om mitt skol arbete och så. 
Men a ni har inte missat så mycket jag va i stallet med Lisa och Hanna igår .
Jag och Lisa red jag red lilla (STORA) clabbe det gick ganska bra :)! Och Hanna skulle rida han på sin ridlektion sne oxååå:D 
OCH Alma fyllde år igår GRATTIS ALMA :D 13 år woop :P

IDAG: Jag vaknade typ klockan 9 och gick upp då och skulle precis sätta mig och äta.
Jag kunde inte sova eftersom att min kompis försökte få tag på biljetter.
Och Frida smsade när jag skulle börja äta att vi skulle på one direction och att vi har jätte bra platser!
Aa jag hoppade och skrek och asså jag är sjuuukt GLAAD! :D 
Tänk jag ska se dom IRL!!! Asså Harry några meter ifrån mej :Oooo Kommer seriöst dööö! 
 
Senare idag ska jag nog hmm... göra INGET eller typ neej jag vet inte :P
Jag ska typ fixa lite på mitt rum sätta upp lite saker och ja se om jag kan skriva ut en sak ska bli kul :P haha nej okej kanske inte men jag är trött och kan inte sluta leeee;P
O nu kom jag på en sak jag ska nog plugga för spanska provet på TISDAG KUUUUL *HOOOST*
Inte jätte kul men måste liksom haha :P 
MEN vi hörs sen pöss på längeeee:* <333
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: