juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

VILL INTE VA TJEJEN SOM KLAGAR!!

SÅ SNÄLLA!! Se mej inte som henne ville bara skriva ut om det!! 
Här kommer några gonatt bilder !<3:3



Bara måste söka modell jobb

Kiss me

Love me love me say that u love me <3

Allt jag vill ha är...en puss :))

Hehe go bild assååå<3


Titta in i julias vardag skulle la va ett bra program eller?

Haha mitt face




Haha titta på meej:'D natt humor! 

Det va mitt sätt att säga GODNATT SOV GOTT på :)) lite små random men ändå:))))❤💖💤💤
zzZzZzz 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: