juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

HEJSAAAN

I fredags var jag lisa och hanna i stallet jag och lisa red clabbe och emma :)
Det var kul och allt gick bra tror jag :P
Sen red hanna nice det såg ut att gå ganska bra faktiskt (INTE FÖRVÅNAD:P)
Men iaf...
Idag har jag bara vart hemma så började jag tänka mycket på klassbytet... Va det bra eller dåligt
Bra e det väl att jag typ alltid kan va med nån men ändå?
Jag vet att jag aldrig har kommit in i klassen riktigt!Känner mig mest som tjejn från 7B
Asså alla tjejer har deras kompisar där och jag vill inte komma in och sära på några och jag kommer inte in i klassen!
Asså lärare glömmer vilken klass jag tillhör? Tjejerna och killarna i båda klasserna tittar på mig (BARA VISSA) som typ vad gör du här?
För ett år sen kände jag mig stark som orkade ja jag orkade faktiskt stå ut med lite skit som att bli kallad saker men det var då?
NU känns det som en annan sak att få blickar och det e inga vanliga blickar som vad har ho på sig utan blickarna känns mer som hot!
Inte typ gå o dö men asså ni fattar hoppas jag!
Det är jätte svårt att förklara för er här när jag SKRIVER och det är svårt att förklara för mamma eller pappa eller vänner irl!
Men asså jag har igentligen inte velat säga något till vänner oså och jag tror inte jag har sagt det till dom som e mina mer vänner eller vad man ska säga både i skolan eller utanför skolan.
Men asså vissa dagar känner jag att det va bra att jag fick byta klass och vissa känner jag bara att det hade vart bra om dom sa att jag inte fick byta klass så jag kunde byta skola och börja om helt från början och visa vem jag JULIA faktiskt är!
Men som i fredags så satt jag med christoffer och André och dom skulle ha mitt sudd och min mobil och dom snacka med mig typ hela tiden.
Dom stunderna känner jag att dom kanske visst tänker på mig som en människa och inte som hon den där tjejen från 7B.
Och att jag kanske bara överdriver. Men det är till jag kommer ut i korridoren  och genast får enn klump i magen! HELT SERIÖST:/
Det är dom stunderna man bara vill låsa in sig och försvinna när folk går med armarna uppe i ansiktet på mig bara för att armbåga mig och bara för att få mig att känna mig så liten som möjligt!
Mamma har sagt at jag ska tänka att dom har dåligt självförtroende och vill bara ha mer status och det är därför dom behandlar mej så.
Jag har försökt allt jag kan och orkar att tänka så men nej det går inte ?
Så fort jag tänker så så dyker det upp andra saker som varför ? Varför behandlar dom just mig så om dom har dåligt självförtroende? Varför just mig? 
Det är samma än jag går med en klump i magen när jag ska till skolan även om jag vet att jag har kompisar där som bryr sig om mig!
Men nu vet ni hörs!:(
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: