juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Snabbis!

Men hejsan! Tänkte bara dra ett snabbt inlägg det blir mer sen ska berätta om ridningen oså vet ni ju! :D 
Men iaf just nu sitter jag då i Mammas och Pappas rum och ska snart äta. Idag hade vi typ ganska lite lektioner! Som idrott som var sjukt kul...vi hade dans och det var två i klassen som höll i det så ja det var kul och att se alla killar herre!:O 
Haha men iaf sista lektionen hade vi so och vi såg film men jag satt och snacka med två kill kompisar typ haha Okej dom typ aa var sjukt störiga så jag dampade men det slutade med lite skrattanfall! :PP 
Men jaa nu ska jag snart dra ner och äta mohaha men tvingar er att lyssna på jason derulo The other side!! Sjukt bra! O asså lyssna på texten! UNDERBAR LÅÅÅT 
*Take me too the other side* eller hur det stavas haha :P Men ja vi hörs la sen då hoppas jag puss o kramis på eeer:***
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: