juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

okej såhär äre

jag känner att jag just nu siktar på att blogga mer på vår nya blogg.
Det kan bero på att jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här ska jag ta en paus på denna bloggen iaf en vecka så kan jag iaftänka lite och komma på ideer och saker och skriva om! 
Så a får tänka denna dagen <33:3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Venus
skriven :

vilken annan blogg?!? :o

Svar: vem kommentera detta?:O

Ehm en blogg med mina vänner typ där vi bloggar om våran fritid då jag e trött på denna bloggen där jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om och blogg.se känns inte längre som mig eller aa:)
Julia