juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

nu va det tidigt igen

vaknade typ nyss och ligger i sängen!
Ska försöka dra mig upp o äta o fixa håret o bla ska ju till stallet.
Ehm asså jag får ta en vinter jacka som jag hade typ förra året till stallet sålänge för mamma sa att vi kanake typ näst nästa torsdag aka till ullared.
Woop.!
Då ska jag ha typ två jackor en snygg bra till atallet och en vanlig vinterjacka liksom;)
Smexiigt!
Haha men mm iaf:D
Ska bli gött o rida idag!
Då har jag ridit 4 dagar denna veckan woop!
Ja men nu måste jag nog dra mig upp och typ äta o allt ska snart hämta lisa så:)
Hörs senare bloggis!
Le sammy le! <33 min gullepluttiii



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: