juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

mår illa när jag tänker på han!

SERIÖST! 
 
Jag har gillat en kille ett tag nu och asså jag får ont i magen när jag tänker på honom.
Asså hör jag hans röst ler jag.
Men en sak som jag hatar med att vara kär är att när han snackar med andra tjejer rasar hela min värld ihop.
Nej men seriöst det får mig att tänka att jag duger inte för honom, jag är ju bara julia man ska ju se ut som en supermodell och inte ha ett ända fett eller fel på kroppen...!
Men asså om någon säger hans namn ryser jag! Har jag en dålig dag och ser han i korridoren så fylls man med energi på nån sekund och jag vet aldrig om jag ska säga något till han eller om jag ska gå förbi honom och låtsas som inget?!
Han får mig på bra humör och samtidigt får mig att känna mig så liten på jorden. 
Jag vet inte vad jag ska göra någon som e bäst på detta???
HELP MEEE 
 
Sen vet jag inte om man ska säga något till han eller om man ska hålla det inom sig? Jag har panik allvarligt!
 
Sen dampar jag lite på folket i skolan!...
Jag snackar med en kille på fb (EN KOMPIS) 
O vissa säger o va pin att du skriver till han bla bla ... asså människor lägg er inte i?! Asså kan man inte chatta med killar utan att man e på g med killen eller är sjukt kär i han? 
Nej asså jag gillar yp en kille på denna jord o om jag chatttar med andra killar i min ålder e de konstig elr?? 
Asså det e en sak jag blir trött på e det bara för o få uppmärkssamhet eller vadå typ man chattar med vem man vill FRITTLAND 
 
Sen blev jag glad när jag hörde att en kille i min klass hade sagt att jag var snäll o go... Ibland gör min klass o vänner utanför skolan mig super duper GLAD!
meeeeen nu måste jag typ chilla titta bild på min mobil på en speciell ni vet!!
 HOppas ni fattar detta iaf pöss på er 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hannaais
skriven :

jag är bäst på detta. *singel.hela.livet.men.what.the.hell*
När du går förbi han i korridoren ska du säga HEEEEEJ ********. :D Prata med honom så mycket du kan, elr asså inte när det inte passar för då blire awkward xD
Prata om saker som han är intresserad av och när han pratar med andra tjejer tycker jag att du ska tänka som att du chattar med andra killar på fb, bara föratt du snackar(chattar) med dom behöver inte det betyda att du är kär :3 Bara för att han snackar med andra tjejer behöver inte det betyda att han är kär i dom menar jag :D
Så prata massor med honom och visa vilken awsum tjej du är :D <3

Nu vet ju jag vem denna någon är men HAHA :3

Svar: haha jaaaa :D
Tack hannaais :P
haha ja nu vet ju du vem denna "någon" e haha :P står ju bara i hela mitt skåp o allt haha :)

Ska visa att jag e lika awzuum som du dåå:)<33
Julia