juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Seriöst tråkigaste bloggenv

Förlåt men jag har väldigt tråkiga inlägg där jag bara berättar vad jag har gjort på dagarna (hmm kul?)
Asså som idg har jag typ vart med lisa:o imorn blire stallet och rida!
Men seriöst så vet jag inte vad jag ska skriva:O Kom med förslag skriv i kommentar eller på kik JuLiA9007 :)
Behöver liksom inspo! Tittar på t.e.x Hannas blogg och bara hur lyckas hon få så bra inlägg mot mej seriöst???
Okej funderar ju oxå på att byta bloggportal? Ni får liksom bestämma då jag är ganska trött på denna bloggportalen:O sry! Visst den är ganska lätt men ändå!://
Nu ska jag se på solsidan med mami och typ snapa och kika och så;) så ja vi hörs la imorn!
Nio dagar kvar till jul:D
Haha men jaa vi hörs:))
Här har vi en "jätte fin" bild på mig som lisa tog på mig:Ooo



Don't cry say fuck you and smile:D<3


Mobba inte!:D



Från fiolen i typ måndags eller något


Rena tänder? "Hooost" borsta dom sammy gubben <3 

Ha en fortsatt bra söndag

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: