juliiaalg.blogg.se

Jag heter Julia Lööövgren:D Jag är 13 år och går i världens tråkigaste skola i utkanten av trollhättan:) På fritiden spelar jag fotboll,är med kompisar och rider på världens bästa ridskola där jag är skötare på en ponny som heter sammy<3 På den här bloggen kommer ni kunna läsa om mitt liv och min fritid med djur vänner och mode. Hoppas ni gillar det<33

Seg daag

Okej kanske inte jätte seg! Men jag var i stan med lisa förut asså det var så SJUUUKt mycket folk där så jag döööör!!
Men iaf jag köpte en pläd/filt elller vad det nu heter typ med usas flagga då jag vill måla om på mitt rum så jag har en röd vägg och resten vitt och mer vita möbler typ och massa kuddar och så! Så jag har med tonåringsrum om ni fattar? För just nu ser det mer ut som om en 10 årig tjej ska flytta in där :/// 
Men jag gillar mitt rum sjukt mycket ändå för pappa morfar och farfar typ höll på att "bygga" det för någo år sedan.
Men iaf tillbaka till vad jag köpte den där filten kostade 99 kr på rusta och jag köpte en miiini tavla typ för 30 kr eller 29 om man ska vara exakt!
Sen var jag inne på ginatricot och köpte ett par byxor som kostade 500 (499kr). 
Men det kommer bild på allt kan jag lova:)) Ifall ni vill köpa något av det:P 
Asså jag e helt kääär i en killes ögon! Asså dom är jätte ljus blå och jag bara älskar dom sååååå! <3<3
Men jaa vad ska man skriva mer?? 
Denna veckjan har vart typ fullt upp hela tiden, snart är det fredag igen liksom :OO 
Måndag: var typ hemma och bara chillade. Och städade rummet i ååår
Tisdag:Jul och massa folk här typ halva dagen.
Onsdag: Var jag la hemma kommer inte ihåg hahah:P 
Torsdag (idag): var på stan sen hos farmor och åt mat typ.
imorgon (fredag) ska jag vara med mormor och farmor eller asså mormor sover här för mamma och pappa ska till en sak imorn. Och sen ska mormor och samuelut i affärer och jag åker då till farmor så får vi se vad som händer sen?? Lovar er iaf mer inlägg imorn men jag tror ni fattar att jag typ inte hann och tänka på bloggen idag asså jag hn knappt titta mobilen ett tag!
Och på lördag ska jag rida klockan 11 typ igenridning på sammy eller carnit tror jag så jag ska be Lisa eller Hanna om hon skulle komma att filma typ om vi galopperar elller något kul:)) 
Sen på kvällen ska jag,pappa,mamma,samuel,famor,mormor,morfar,farfar,morfars typ nuvarande "fru",pappas bror typ på *Hundra åringen som klev ut genom fönstret och försvann*.
Det ska bli sjuuukt kul så räkna inte med mycket på bloggen på lördag. Lite är inspelat på min väg WOOP WOOP! Och typ mamma jobbar med gamla som e typ sjuka och så aa kan typ inte förklara men asså några gamla från hennes jobb är med i filmen ska bli så kul att se   också skulle mycket va inspelat i trollhättan hörde jag?? 
Söndag så kommer min kompis och hennes familj från stockholm och dom stannar söndag till måndag. LÄÄÄNGTAR NÅÅTT SJUKT!!
Så jaa jag har ganska mycket att göra om det inte kommer några inlägg så vet nii iaf vsd jsg gör så haha ni bara tittar på detta inlägget och ser att det är t.e.x lördag och bara aa då kanske hon är på bio haha :P 
Men asså nu ska jag ner så vi hööörs
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: